نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
رونالدو، کلید نقل و انتقالات یوونتوس

رونالدو، کلید نقل و انتقالات یوونتوس

با آمدن و برگشت دوباره مکس الگری به یووه شرایط برای ادامه حضور و یا عدم پوشیدن پیراهن یووه در فصل آینده بیش از پیش برای برخی از بازیکنان بیانکونری مطرح میشود. در این میان از جمله بازیکنانی که احتمال ادامه حضورشان در یووه بیشتر شده جورجو کیه لینی ست اما به نقل از برخی رسانه های نزدیک به یووه به نظر میرسد بر خلاف انتظار اولیه لئوناردو بونوچی نیز همچنان در یووه خواهد ماند.

 

گفته میشود اندره ا انیلی در روزهای آینده برای مشخص شدن سرنوشت نهایی کیه لینی و بونوچی شخصا عمل خواهد کرد، زیرا علاوه بر شناخت خوب این دو بازیکن از یووه و مجموعه بیانکونری، شرایط بازیخوانی کیه لینی و بونوچی نیز بسیار خوب بوده و این دو علاوه بر بازی کردن در کنار هم برای سالیان متوالی توانسته اند تجربه بسیار خوبی نیز کسب کنند که بی شک می توانند نقش مهمی را در یووه جدید ایفا نمایند. با این حال برخی معتقدند اگر این دو حاضر به ادامه دوران بازیگری خود نباشند نیز مطمئنا اندره آ انیلی از انان در خارج از زمین استفاده خواهد کرد و هرگز راضی به از دست دادن شان با وجود ترک جیجی بوفون نخواهد شد.

 

اما نقش و ادامه حضور کریستیانو رونالدو در یووه جدید مشخص نیست، با ماندن او تقریبا خیلی از مسائل روشن می شود، به نوعی همه چیز در شرایط مختلف به او تصمیم اش بستگی دارد، اگر او بماند در خرید و فروش برخی از مهره ها تاثیرگذار خواهد بود و اگر هم تصمیم به رفتن بگیرد نیز باز شرایط تیمی و سیستم تیمی تغییراتی خواهد داشت.

 

با این حال مکس الگری نشان داده که بیشتر به دنبال سیستم تیمی و هدایت یک تیم منسجم است و از فوق ستاره های خود نیز در سیستم تیمی بهره می برد و کمتر به درخشش تک ستاره های تیمش بسنده میکند. و همین مسئله خود شرایط را برای ماندن و ترک برخی از مهره های خاص بیانکونری پیچیده میکند.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
طناز احدی مقدم
طناز احدی مقدم«خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: